دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

مرد میانسال وقتی در روزنامه آگهی ماساژ درمانی را دید سناریوی سیاهی طراحی کرد. این مرد، زن ماساژور را به خانه‌اش کشاند و او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

سلامت نیوز:مرد میانسال وقتی در روزنامه آگهی ماساژ درمانی را دید سناریوی سیاهی طراحی کرد.  این مرد، زن ماساژور را به خانه‌اش کشاند و او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند،2 بامداد یکشنبه هشتم شهریورماه بود که زنی سراسیمه وارد کلانتری ١٤٢ کن شد.  این زن به ماموران گفت: «من یک ماساژور هستم. به همین خاطر در روزنامه‌ها برای ماساژدرمانی در خانه آگهی می‌دهم. امروز مردی با من تماس گرفت و ادعا کرد که همسرش بیمار و در خانه است و می‌خواهد که برای ماساژ به خانه‌شان بروم. 

من به خانه این مرد که در برج‌های درحال ساخت کوهسار بود، رفتم اما پس از وارد شدن به خانه، این مرد در خانه را قفل کرد و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.» این زن ٤٠ ساله ادامه داد: «بعد از آن او مرا مجبور کرد که نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من با او درگیر شدم و بطری مشروب را شکستم و با شیشه آن ضربه‌ای به بدنش وارد کردم.  بعد از آن هم به کلانتری آمدم. پس از ثبت ادعاهای این زن ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به خانه مورد نظر رفتند اما متوجه شدند که در خانه باز است ولی اثری از صاحبخانه نیست.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزند ایران ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    7 4
    لطفا این پیام رو بگذارید رو صفحه: آیا از نظر شرعی یک زن میتواند یک مرد غریبه را ماساژ دهد؟ آیا یک زن میتواند به تنهایی وارد منزل یک مرد به نیت ماساژ شود؟ به حال کدام یک از اوضاع فرهنگی این مملکت بایدگریست؟ بابا یک عده جوان زن ویا حتی دوست دخترانشان رو ول کردند به جبهه رفتند تکه تکه شدند تا نوامیس این کشور راحت باشند حال روزانه باید چندین خبر ازاین قبیل را شاهد باشیم. مقداری به چهره های خوشگلان این سرزمین بیندازیم که واسه ما تکه تکه شدند! اونا هم همین غریزه ها رو داشتند ازشون گذشتند اونهایی که متاهل بودن بچه هاشون روگذاشتندتا به اون ها هم رحم نکنیم و بدوبیراه بگیم. خواهرم برادرم باهم خواهر و برادر باشید.