چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 161095

دیروز (سه شنبه) صدها پناهجوی آواره سعی کردند از دیوار امنیتی ایجاد شده توسط پلیس مجارستان عبور کنند. در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت. این خبرنگار اروپایی حتی به کودکان نیز رحم نکرده و آنان را از ضربات خود بی نصیب نگذاشته است.وی حتی مردی را به زمین انداخت که کودکش را بغل کرده و در حال فرار از دست نیروهای پلیس بود.

سلامت نیوز:دیروز (سه شنبه) صدها پناهجوی آواره سعی کردند از دیوار امنیتی ایجاد شده توسط پلیس مجارستان عبور کنند. در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرهنگ نیوز،در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت. این خبرنگار اروپایی حتی به کودکان نیز رحم نکرده و آنان را از ضربات خود بی نصیب نگذاشته است.وی حتی مردی را به زمین انداخت که کودکش را بغل کرده و در حال فرار از دست نیروهای پلیس بود.

آزار مهاجران سوری در صربستان

آزار مهاجران سوری در صربستان

آزار مهاجران سوری در صربستان

آزار مهاجران سوری در صربستان

آزار مهاجران سوری در صربستان

 



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نادر ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    مسلمانها باید خودشان پذیرای هم باشند نه اینکه توقع همدردی از بیگانه داشته باشند