دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران، از بررسی مشکلات بویایی پس از عمل جراحی بینی در کنگره پنجم خبر داد.

سلامت نیوز:دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران، از بررسی مشکلات بویایی پس از عمل جراحی بینی در کنگره پنجم خبر داد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر بهزاد پوستی در نشست خبری پنجمین کنگره بین المللی راینولوژی گفت: در این کنگره به موضوعات و مباحث مختلفی از جمله اقدامات درمانی غیرتهاجمی(بدون تیغ جراحی)، جوان سازی پوست، اختلالات خواب ناشی از سینوس و.... پرداخته می شود.


وی از برگزاری ۱۴ پنل با حضور اساتید صاحب نظر در رشته راینولوژی خبر داد و افزود: برگزاری دو میزگرد به همراه ۲۸ سخنرانی، از دیگر موضوعاتی است که در این کنگره ارائه خواهد شد.


پوستی در ادامه از حضور میهمانان خارجی حاضر در کنگره از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلستان، سوئد، مصر، ایتالیا، تایوان، هلند و... خبر داد و گفت: این اساتید از رشته های مختلف گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیک صورت، فک و صورت، آندوسکوپی سینوس و همچنین جراحی تومورهای سر و گردن، هستند.


وی همچنین از بررسی مشکلات بویایی پس از عمل جراحی بینی در این کنگره خبر داد و افزود: کنگره راینولوژی ایران مورد تایید و حمایت جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا و کشورهای آسیایی و همچنین جامعه جراحان بینی اروپاست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha