باران كوثری بازیگر سینما و تلویزیون بامداد دیروز در یك حادثه رانندگی مصدوم شد.

سلامت نیوز: باران كوثری بازیگر سینما و تلویزیون بامداد دیروز در یك حادثه رانندگی مصدوم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به كشته شدن همراه باران كوثری در این حادثه گفت: در این سانحه كه ساعت ٤:٣٣ بامداد جمعه رخ داد، خودروی باران كوثری به هنگام حركت و به دلایل نامعلوم با یك دستگاه جرثقیل پارك شده در خیابان برخورد كرد كه باعث محبوس شدن او در داخل اتاقك خودرو شد.

عباسی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل و نجات باران كوثری گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیكی قطعات خودرو را برش داده و او را كه دچار مصدومیت از چند ناحیه بدن شده بود نجات دادند اما دیگر سرنشین خودرو كه یك مرد بود به دلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، باران كوثری برای درمان به بیمارستان دی منتقل شده است.

همزمان پایگاه خبری سازمان آتش‌نشانی تهران نیز با انتشار تصاویر این تصادف، بدون ذكر نام باران كوثری از مصدومیت شدید راننده خودروی سواری در این تصادف خبر داد و نوشت: «ساعت ٤:٣٢ بامداد جمعه آتش‌نشانی از تصادف یك دستگاه خودروی سواری سانتافه با یك جرثقیل پارك شده در كنار خیابان باخبر شده و آتش‌نشانان ایستگاه ٨٨ و گروه امداد و نجات ٣ را به محل تصادف اعزام كردند. با رسیدن آتش‌نشانان، راننده كه به‌شدت از چند ناحیه از بدن دچار آسیب دیدگی شده بود، با برش اتاق خودرو توسط ماموران نجات یافت و به ماموران اورژانس تحویل داده شد.» علت حادثه در دست بررسی اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha