سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

سلامت نیوز:مرد جوانی که در پی اختلافات خانوادگی دست به قتل پدرش زده بود، در دادگاه کیفری رضایت گرفت. به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان هشتم آبان ماه سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق دراین رابطه پرداختند.


با حضور ماموران در محل حادثه که یک خانه بود، کارآگاهان متوجه شدند که مرد 59 سال‌های با دسته بیل و توسط پسرش به قتل رسیده است  بنابراین بلافاصله پسر جوان دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: پدرم اعتیاد داشت و مرتب من و خواهر و مادرم را اذیت می‌کرد. او همیشه ما را کتک می‌زد تا اینکه روز حادثه هم به‌خاطر اینکه تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشت با مادر و خواهرم درگیر شد و آن‌ها را کتک زد.

من که به‌شدت عصبانی شده بودم، دسته بیلی که در حیاط بود را برداشتم و ضربه‌ای به سر پدرم زدم. با اعترافات این پسر پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت، به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر صبح دیروز در جلسه محاکمه‌اش توانست از مجازات قصاص رهایی یابد. دراین جلسه مادر و خواهر متهم به قضات گفتند: امیر نان‌آور خانه ما بود و همیشه از ما حمایت می‌کرد.

او تنها مرد زندگی ما‌ست و ما را از دست کتک‌ها و شکنجه‌های این مرد نجات داد. برای همین تصمیم گرفتیم رضایت بدهیم. در ادامه متهم نیز از خود دفاع و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. در پایان هم هیئت قضایی وارد شور شدند تا رأی نهایی درباره این پرونده را صادر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha