نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تجمیع بیمه‌ها یک فرصتی است که در صورت استفاده نکردن از آن به منافع مردمی و ملی ضرر می‌رسد، گفت: تجمیع بیمه‌ها یک ضرورت علمی و کارشناسی محسوب می‌شود.

سلامت نیوز:نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تجمیع بیمه‌ها یک فرصتی است که در صورت استفاده نکردن از آن به منافع مردمی و ملی ضرر می‌رسد، گفت: تجمیع بیمه‌ها یک ضرورت علمی و کارشناسی محسوب می‌شود. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، با اشاره به ضرورت تجمیع بیمه‌ها اظهارکرد: در مورد این مسئله یک بحث علمی وجود دارد و که هر چه تعداد بیمه‌شدگان در یک صندوق بیشتر باشد، خطر کمتری متوجه مردم می‌شود و حمایت‌ها نیز افزایش می‌یابد، بنابر این بخاطر این نگاه علمی تجمیع بیمه‌ها ضروری است.
وی با تاکید بر این که تجمیع بیمه‌ها منجر به این می‌شود که دولت در بیمه پایه جهت حمایت از مردم نقش بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر بیمه‌ها در کشور به چند بخش کوچک تقسیم شده که باید به صورت یکجا تجمیع شوند.


نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تجمیع بیمه‌ها را یک فرصت دانست و تاکید کرد: تجمیع نکردن بیمه‌ها به ضرر مردم، منافع ملی و کاری اشتباه است.
رستمیان افزود: اگر بیمه‌ها تجمیع نشود صدمه‌های زیادی متوجه مردم و کشور شده و از بحث علمی و کارشناسی در این زمینه فاصله می‌گیریم.


وی با بیان این که در این زمینه باید با دیدی کلان به موضوع نگاه کرد، گفت: باید از بخشی‌نگری و سلیقه‌نگری فاصله گرفت.


نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به تاکید برنامه پنجم توسعه بر تجمیع بیمه‌ها افزود: در هنگام تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس نیز بر این موضوع تاکید می‌شود.


رستمیان بر پرداخت یکسان بیمه پایه تاکید و عنوان کرد: با تجمیع بیمه‌ها سهم پرداخت بیمه پایه باید در همه جا یکسان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha