یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مهم توصیف کردن طرح تجمیع بیمه‌ها، اجرایی شدن آن را زمینه‌ای برای برقراری عدالت در سطح جامعه دانست.

سلامت نیوز:یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مهم توصیف کردن طرح تجمیع بیمه‌ها، اجرایی شدن آن را زمینه‌ای برای برقراری عدالت در سطح جامعه دانست.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمد جواد نظری مهر با اظهار تاسف از اجرایی نشدن طرح تجمیع بیمه‌ها تصریح کرد: برای رسیدن به چنین هدفی باید در کشور یک انقلاب اداری صورت بگیرد تا طرح یکسان سازی تعرفه ها و دفترچه های بیمه عملیاتی شود.


وی با بیان اینکه در صورت تاخیر در این کار آسیب ها و ضررهایی به مردم و بهداشت و درمان وارد می شود، گفت: اگر این طرح با موفقیت اجرا شود، زمینه برقراری عدالت در بین مردم فراهم خواهد شد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی دکتر هاشمی وزیر بهداشت در این زمینه بیان داشت: طرح تجمیع بیمه ها یک ضرورت و نیاز برای کشور است و در صورت اجرایی شدن حتما باید زیر نظر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باشد.


نظری مهر ادامه داد: در صورت یکسان سازی بیمه ها و دریافت کارت های هوشمند توسط مردم همه از خدمت رسانی یکسانی برخوردار خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha