نوبخت با قدیمی خواندن اختلاف میان وزارت بهداشت و رفاه در خصوص افزایش بهره‌وری بیمه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف شده‌است صحبت هر دو وزارتخانه را بشنود، البته مدلی برای حل این موضوع طراحی کرده‌ایم. آقای رئیس جمهور در این خصوص مطلقا تذکری به وزیر رفاه یا شخص دیگری نداده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

نوبخت: رئیس جمهوری به ربیعی تذکری نداده است

سلامت نیوز: نوبخت با قدیمی خواندن اختلاف میان وزارت بهداشت و رفاه در خصوص افزایش بهره‌وری بیمه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف شده‌است صحبت هر دو وزارتخانه را بشنود، البته مدلی برای حل این موضوع طراحی کرده‌ایم. آقای رئیس جمهور در این خصوص مطلقا تذکری به وزیر رفاه یا شخص دیگری نداده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت دیشب در برنامه «تیتر امشب» با قدیمی خواندن اختلاف میان وزارت بهداشت و رفاه در خصوص افزایش بهره‌وری بیمه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف شده‌است صحبت هر دو وزارتخانه را بشنود، البته مدلی برای حل این موضوع طراحی کرده‌ایم. آقای رئیس جمهور در این خصوص مطلقا تذکری به وزیر رفاه یا شخص دیگری نداده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

نوبخت در ادامه درباره وجود اختلاف میان وزارت بهداشت و رفاه در خصوص افزایش بهره وری بیمه گفت: این اختلاف از سال‌های گذشته وجود داشته است.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف شده است صحبت هر دو وزارتخانه را بشنود، البته مدلی برای حل این موضوع طراحی کرده ایم.

نوبخت گفت: آقای رئیس جمهور در این خصوص مطلقا تذکری به وزیر رفاه یا شخص دیگری نداده است و من این موضوع را تکذیب می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha