اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری طی فراخوانی از عمومی کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی دعوت کرد تا در مراسمی که قرار است روز جمعه 29 آبان به مناسبت سالروز تصویب قانون کار برگزار شود حمایت خود را از حفظ استقلال بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی اعلام دارند.

سلامت نیوز:  اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری طی فراخوانی از عمومی کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی دعوت کرد تا در مراسمی که قرار است روز جمعه 29 آبان به مناسبت سالروز تصویب قانون کار برگزار شود حمایت خود را از حفظ استقلال بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی اعلام دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، متن این اطلاعیه که از سوی هیات مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری صادر شده، به شرح ذیل است:

امروز، روز دفاع از کیان سازمان تامین اجتماعی است، روزی است که باید جامعه پیشکسوتان کارگری و در راس آن بازنشستگان و مستمری بگیران در خط مقدم برای دفاع از اموال و دارایی سازمان بپاخیزند.

ساعت 8 صبح روز جمعه 29 آبان سالروز تصویب قانون کار همه با هم شاغل و بازنشسته در یک صف استوار و پرصلابت دست در دست هم برای دفاع از قانون کار و سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از دست اندازی به منابع درمان سازمان و مخالف با ادغام آن با سایر سازمانها بپا خیزید و عظمت و وحدت خود را به نمایش بذارید.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از همه بازنشستگان، مستمری بگیران و کارگران شاغل برای حضور در این گردهمایی دعوت به عمل می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha