رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش 478 پایگاه امداد و نجات برای پوشش امدادی اربعین خبر داد و گفت: برای این منظور 5 فروند بالگرد و 60 دستگاه آمبولانس در مرزها پیش بینی شده است.

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش 478 پایگاه امداد و نجات برای پوشش امدادی اربعین خبر داد و گفت: برای این منظور 5 فروند بالگرد و 60 دستگاه آمبولانس در مرزها پیش بینی شده است. 


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،ناصر چرخساز ازآماده باش ٤٧٨ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور جهت پوشش امدادی زائرین خبر داد.


وی با اشاره به آماده باش ٨٠ پایگاه ثابت استان‌های معین در محورهای مواصلاتی منتهی به استان ایلام و خوزستان گفت: ١٦ دستگاه آمبولانس و 15 دستگاه موتور آمبولانس (موتورلانس) از ٨ استان جهت پشتیانی از استان‌های ایلام و خوزستان نیز به منطقه اعزام شدند.


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به حضور 20 دستگاه آمبولانس در هر یک از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه خبر داد و گفت: مقرر شد تا در هر یک از سه مرز مشترک با عراق، یک فروند بالگرد مستقر شده و دو فروند بالگرد دیگر نیز از استان‌های همجوار جهت آماده‌باش برای اعزام به مرزها تدارک دیده شود.


وی در ارتباط با تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در مرزهای با عراق گفت: ما در هر یک از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه یک قرارگاه مرکزی داریم و در کنار آن نیز در مرز مهران و چزابه 18 پایگاه سیار امداد و نجات دایر کرده‌ایم.


چرخساز با بیان اینکه در هر یک از این سه مرز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر خواهد بود، در پاسخ به این سؤال که آیا اگر خدای ناکرده به مانند سال گذشته حادثه‌ای برای زائران در خاک عراق رخ دهد، سازمان امداد و نجات هماهنگی‌های لازم را برای ورود به خاک عراق و انتقال مصدومان انجام داده است یا خیر، گفت: در این زمینه هماهنگی‌ها انجام شده و در صورت لزوم امداد رسانان می‌توانند برای امدادرسانی وارد خاک عراق شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha