وزیر بهداشت با اشاره به اینکه نگرانی خاصی درباره بیماری وبا در عراق وجود ندارد، گفت: الان نگرانی خاصی در زمینه بیماری وبا وجود ندارد، وبا در عراق فروکش کرده است. زائران باید مراقبت های شخصی را جدی بگیرند و به علت فصل سرما در عراق، افراد در محیط های جمعی باید از خود مراقبت کنند چرا که احتمال سرایت آنفلوانزا در سرما بیشتر است.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت با اشاره به اینکه نگرانی خاصی درباره بیماری وبا در عراق وجود ندارد، گفت: الان نگرانی خاصی در زمینه بیماری وبا وجود ندارد، وبا در عراق فروکش کرده است. زائران باید مراقبت های شخصی را جدی بگیرند و به علت فصل سرما در عراق، افراد در محیط های جمعی باید از خود مراقبت کنند چرا که احتمال سرایت آنفلوانزا در سرما بیشتر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،هاشمی قاضی زاده وزیر بهداشت صبح امروز در گفت و گوی زنده با رادیو اربعین، با بیان این مطلب که هزار نفر پرستار و پزشک به عنوان نیروهای پشتیبانی در عراق در حال فعالیت هستند، گفت: تاکنون ده هزار نفر از زائران، توسط نیروهای پشتیبانی ویزیت شده اند.


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه نگرانی خاصی درباره بیماری وبا در عراق وجود ندارد، گفت: الان نگرانی خاصی در زمینه بیماری وبا وجود ندارد، وبا در عراق فروکش کرده است. زائران باید مراقبت‌های شخصی را جدی بگیرند و به علت فصل سرما در عراق، افراد در محیط های جمعی باید از خود مراقبت کنند، چرا که احتمال سرایت آنفلوانزا در سرما بیشتر است.


وی در خاتمه به زائران توصیه کرد: اگر کسی  بیماری تب دار یا ناراحتی گوارشی پیدا کرد، به همکاران بهداشت در مسیر پیاده روی اربعین اطلاع دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha