چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 17249

رئیس جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تعهد می کنم مسیر مثبت گذشتگان در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را ادامه دهم.

دکتر فاطمه نیری رئیس جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز سه شنبه در مراسم معرفی خود با اعلام این مطلب افزود: در پیشگاه خداوند و شهدا تعهد می کنم که مسیر مثبت گذشتگان را ادامه دهم و برنامه های روسای دانشکده پزشکی را که برنامه ریزی های بسیاری برای آنها صورت گرفته است، پیگیری کنم.

 وی خاطرنشان کرد: سعی می کنم برنامه های دانشکده پزشکی تهران را با جدیت دنبال کنم.

همچنین دکتر مسلم بهادری رئیس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در این مراسم در سخنان کوتاهی تاکید کرد: دانشگاهی که ما افتخار استادی اش را داریم تنها دانشکده ای در کشور است که آموزش پزشکی را به صورت آکادمیک آغاز کرده است.

بهادری یادآور شد: باید سعی کنیم بزرگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده پزشکی را حفظ کنیم و بر بزرگی آن بیافزاییم. این دانشگاه برای ما است و نباید در نقطه ای متوقف شویم.

رئیس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه دانشگاه برغم همه محدودیتهای موجود در حال رشد است، اظهار داشت: هنوز عالی نیستیم و در میان 100 دانشگاه برتر دنیا حضور نداریم و باید کوشش کنیم که به این هدف دست یابیم چرا که این توانمندی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد.

دکتر فاطمه نیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی از سوی دکتر باقر لاریجانی رئیس این دانشگاه به ریاست دانشکده پزشکی منصوب و از زحمات دکتر علی جعفریان تقدیر شد.

علی جعفریان نیز طی حکمی از سوی باقر لاریجانی قائم مقام و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha