یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

با مرگ مرموز مردی میانسال در پایتخت، پسر او به‌عنوان تنها مظنون جنایت بازداشت شد.

سلامت نیوز: با مرگ مرموز مردی میانسال در پایتخت، پسر او به‌عنوان تنها مظنون جنایت بازداشت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین ، دوم بهمن‌ماه مسئولان بیمارستانی در پایتخت با كلانتری125 یوسف‌آباد تماس گرفتند و خبر ازمرگ مرموز مردی میانسال بر اثر ضرب و جرح دادند. ماجرا به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر گزارش و تحقیقات در این باره شروع شد. قربانی مردی 65ساله بود كه پزشكی قانونی اعلام كرد بر اثراصابت ضربات جسم سخت به بدنش جان باخته و این یعنی او به قتل رسیده است.

كارآگاهان در مرحله بعد به تحقیق از اعضای خانواده قربانی پرداخته و متوجه شدند كه زمان وقوع قتل، مرد میانسال با پسر 28ساله‌اش در خانه تنها بوده است. پسر جوان او پس از انتقال پدر مجروحش به بیمارستان به خانواده‌اش گفته بود كه با پدرش به‌دلیل اختلافات مالی درگیر شده است اما بعد از آنها خواسته بود اگر كسی درباره ماجرا از آنها سؤال كرد پاسخ دهند كه پدرش در دستشویی حالش به‌هم خورده و با از دست دادن تعادلش نقش بر زمین شده است.

با این اطلاعات دستور بازداشت پسر 28ساله به‌عنوان تنها مظنون جنایت صادر شد. او پنجشنبه گذشته حوالی یوسف آباد دستگیر شد اما پس از انتقال به دادسرای جنایی در بازجویی‌ها منكر قتل پدرش شد. هرچند او خودش را بی‌گناه می‌داند اما قاضی جنایی برای او قرار بازداشت موقت صادر كرد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha