جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 176078

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفرش به خوزستان صبح امروز با حضور در یکی از مناطق محروم آبادان لباس سبز پوشید و برای جراحی چشم چند تن از اهالی "ابوشانک" به کاروان خیریه نورآوران سلامت پیوست.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفرش به خوزستان صبح امروز با حضور در یکی از مناطق محروم آبادان لباس سبز پوشید و برای جراحی چشم چند تن از اهالی "ابوشانک" به کاروان خیریه نورآوران سلامت پیوست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی صبح امروز به کاروان خیریه نورآوران سلامت که حدود سه ماه است در منطقه "ابوشانک" از مناطق محروم آبادان مسقتر شده، پیوست و بیماران چشمی را تحت عمل جراحی قرار داد.

دکتر حسین حسنی، مدیرعامل خیریه نوراوران سلامت با اشاره به فعالیت این خیریه از بهمن سال 89، گفت: امسال ششمین سال فعالیت خیریه نورآوران سلامت است و پزشکان متخصص خیر و نوع‌دوست تاکنون به مناطق محروم 23 استان کشور خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی را ارایه داده اند.

به گفته وی، به دنبال فعالیت پزشکان خیر در مجموعه نورآوران، تا کنون 123 هزار نفر درمان‌های چشمی، 57 هزار نفر درمان‌های دندانپزشکی و 23 هزار نفر نیز فرم عینک کاملا رایگان دریافت کرده اند.

مدیرعامل خیریه نوراوران سلامت همچنین گفت: شمار اعمال جراحی کاتاراکت خیرین نورآوران در مناطق محروم از 7000 مورد تجاوز کرده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha