شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 176168

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از مسئولین دولتی و بخش خصوصی در زمینه دارو از 28 الی 30 بهمن به روسیه سفر کرند.

سلامت نیوز:معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از مسئولین دولتی و بخش خصوصی در زمینه دارو از 28 الی 30 بهمن به روسیه سفر کرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بخش دیپلماسی رسانه‌ای سفارت کشورمان در مسکو اعلام کرد: در ملاقات هیات ایرانی به ریاست رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت با کارگرامانیان معاون وزیر بهداشت و معاون وزیر صنایع و تجارت روسیه در مورد راههای توسعه همکاری های دو کشور در زمینه سلامت، فناوری ، داروسازی و تجهیزات پزشکی مذاکره شد و کارگروه مشترک وزارت بهداشت ایران و روسیه برای اجرای تفاهمات دارویی بین دو طرف تشکیل شد.

یکی از مهمترین اهداف این گروه تسهیل شرایط در ثبت دارو برای شرکت های دارو سازی و تجهیزات پزشکی بود که در زمان بندی مشخص اجرا شود.

شرکتهای داروسازی ایران علاقه‌مندند در بازار بزرگ روسیه حضور پیدا کنند و محصولات خود را به این کشور صادر کنند.

در این سفر سه تفاهم نامه همکاری های بین سه شرکت از بخش خصوصی ایران و یک شرکت روسی برای انتقال فناوری و محصولات بیوتکنولوژی از ایران به روسیه و همینطور یک واکسن از روسیه به ایران امضا شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha