دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 176367

معاونت طب سنتی به منظور معرفی طب سنتی ایرانی به مجامع علمی دنیا، سمپوزیوم یکروزه‌ی طب سنتی ایران و چین را در چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور هیأتی از کشور چین و اساتید و اعضاء هیأت علمی طب سنتی ایرانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ستاد وزارت بهداشت برگزار می‌کند.

سلامت نیوز:معاونت طب سنتی به منظور معرفی طب سنتی ایرانی به مجامع علمی دنیا، سمپوزیوم یکروزه‌ی طب سنتی ایران و چین را در چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور هیأتی از کشور چین و اساتید و اعضاء هیأت علمی طب سنتی ایرانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ستاد وزارت بهداشت برگزار می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، به گفته امیر هومن کاظمی مشاور بین الملل معاونت طب سنتی و معاون بین الملل دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، هیأتی به سرپرستی پروفسور لیو-با-یوان مشاور سازمان جهانی بهداشت در طب سنتی، رئیس انجمن طب سنتی و نایب رئیس فرهنگستان طب سنتی کشور چین، ظرف چند روز آتی میهمان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. این هیأت قرار است ضمن ملاقات با دکتر محمود خدادوست، معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاور بین الملل معاونت طب سنتی و رییس دانشکده طب سنتی، طی بازدید از دانشکده طب سنتی و کلینیک‌های این دانشکده با طب سنتی ایران آشنا شده و همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزش، پژوهش و فرآورده‌های طبیعی داشته باشد.

براساس این گزارش مقرر است این هیأت در سمپوزیوم یک روزه طب سنتی ایران و چین که در روز سه‌شنبه چهارم اسفند سالجاری در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود تجربیات خود در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و شیوه‌های ادغام طب سنتی را در سیستم سلامت کشور چین معرفی کنند.

گفتنی است رئیس دانشگاه هوبی کشور چین و تعداد دیگری از صاحبنظران طب سنتی این کشور از دیگر اعضای این هیأت هستند و رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های طب سنتی، اعضای هیأت بورد تخصصی و صاحبنظران طب سنتی ایرانی از مدعوین این سمپوزیوم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha