سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون حادثه مربوط به چهارشنبه پایان سال گزارش نشده است، گفت: برای ۴شنبه آخر سال بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آتش‌نشان در نقاط مختلف شهر تهران در حالت آماده باش هستند.

سلامت نیوز:   سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون حادثه مربوط به چهارشنبه پایان سال گزارش نشده است، گفت: برای ۴شنبه آخر سال بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آتش‌نشان در نقاط مختلف شهر تهران در حالت آماده باش هستند.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از تسنیم ،سیدجلال ملکی  با اشاره به اینکه از صبح امروز تاکنون حادثه مربوط به چهارشنبه پایان سال گزارش نشده است، اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌‌های گذشته برای 4شنبه آخر سال بیش از 2 هزار و 700 آتش‌نشان به همراه 235 خودروی سنگین، 223 خودروی سبک، 117 موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر تهران مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 452 تیم آتش‌نشانی مجهز به خاموش‌ کننده‌های دستی به صورت پیاده برای امداد رسانی به شهروندان در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود، ادامه داد: از ساعت 16 امروز همه آتش‌نشان‌های شهر تهران حتی نیروهای غیر شیفت در حالت آماده باشد هستند.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌های داوطلب نیز که آموزش‌های لازم را در خصوص امدادرسانی اولیه فراگرفته‌اند، در صورت بروز حادثه اقدامات اولیه را تا رسیدن نیروهای عملیاتی انجام خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha