چهارمین کنگره سراسری خانواده و سلامت جنسی این هفته در تهران برگزار می شود.

چهارمین کنگره سراسری خانواده و سلامت جنسی طی روزهای 20 تا 22 آبان ماه برگزار می شود.

این همایش به موضوعاتی همچون گستره پزشکی پیرامون مشکلات جنسی گروه های خاص، ناباروری و اختلالات جنسی ، گستره علوم تربیتی ، اجتماعی ، فرهنگی و رسانه های همگانی همچون آموزش جنسی از مدرسه تا آموزش عالی و تربیت جنسی و مراحل رشد می پردازد.

به علاوه محورهایی چون گستره روان شناسی و روان پزشکی پیرامون نقش عوامل روان شناختی در بروز اختلالات جنسی ، بیماری های روانی، داروهای روانگردان و مشکلات جنسی، گستره دین و حقوق و گستره زنان، مامایی و بهداشت و ایدز نیز از موضوعات این همایش اعلام شده است.

لازم به ذکر است برگزار کنندگان کنگره در نظر دارند از بین پایان نامه های دانشجویی و طرح های پژوهشی اجرا شده مرتبط با موضوع همایش تعداد10 اثر برتر را در کنگره معرفی و مورد تقدیر قرار دهند.

این همایش توسط گروه پژوهش خانواده و سلامت جنسی دانشگاه شاهد و با همکاری مرکز تحقیقات بهداشت باروری ولی عصر دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی و گروه ارولوژی و مرکز تحقیقات بیماریهای کلیوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

این کنگره دارای امتیاز با آموزی برای پزشکان ، ماماها ، روان شناسان و مشاوران می باشد و همچنین برای شرکت کنندگان در این کنگره گواهینامه شرکت صادر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha