معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه با بحران اعتباری در سیستم روبرو هستیم گفت: هیچ دریافتی از سوی دولت برای تسویه بدهی‌ها نداشتیم و قرار بود وزارت بهداشت نیز 1250 میلیارد تومان به ما بپردازد که از آن هم خبری نیست.

بحران بدهی سازمان بیمه‌سلامت و دستور معاون رییس جمهور برای پیگیری

سلامت نیوز:معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه با بحران اعتباری در سیستم روبرو هستیم گفت: هیچ دریافتی از سوی دولت برای تسویه بدهی‌ها نداشتیم و قرار بود وزارت بهداشت نیز 1250 میلیارد تومان به ما بپردازد که از آن هم خبری نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مهندس عباس پاشا ضمن اعلام اینکه مطالبات بیمارستان‌های دولتی از سازمان بیمه سلامت تا تیرماه سال گذشته، مطالبات داروخانه‌ها تا مهرماه و مطالبات بخش خصوصی نیز تا مهرماه پرداخت شده است افزود: کل مبلغ بدهی ما به مراکز درمانی به چهار هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: هیچ دریافتی از سوی دولت برای تسویه بدهی‌ها نداشتیم و قرار بود وزارت بهداشت نیز 1250 میلیارد تومان به ما بپردازد که از آن هم خبری نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه با بحران در سیستم روبرو هستیم ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور نیز دستور پیگیری ویژه صادر کرده است و امیدواریم مشکل زودتر حل شود.

پاشا در ادامه به پیش بینی بودجه 15 هزار میلیارد تومانی این سازمان برای سال 95 اشاره و عنوان کرد: این میزان برحسب عواملی چون بار مراجعات، تجهیزات، تعرفه‌ها و غیره تعیین می‌شود و از رشد قابل توجهی برخوردار نیست.

وی افزود: ما یک سازمان دولتی هستیم و باید سازمان مدیریت دخالت کند و بپذیرد که باید مشکلات ما به صورت اساسی حل شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت در ادامه تاکید کرد که اگر نظام ارجاع و سطح بندی، کتاب ارزش نسبی خدمات و تجمیع منابع بیمه‌ای محقق شود قطعا بسیاری از مشکلات سازمان بیمه سلامت حل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha