معاون دادستان بوشهر گفت: پرونده مرگ مادر برازجانی در پارك آزادی میدان شهید گنجی به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

رسیدگی فوق‌العاده و خارج از نوبت به پرونده مرگ مادر برازجانی

سلامت نیوز: معاون دادستان بوشهر گفت: پرونده مرگ مادر برازجانی در پارك آزادی میدان شهید گنجی به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، محسن مقدس، معاون دادستان بوشهر در تشریح آخرین وضعیت این پرونده گفت:  پرونده در دست كارشناسی است و نظر كارشناسان تا پایان هفته اعلام می‌شود. وضعیت كودك چهارساله كه براثر شكستگی و شدت جراحات آسیب جدی دیده رضایت‌بخش گزارش شده است. ساعت ١٩:٢٠ بعد از ظهر روز سیزدهم فروردین، سقوط مادر ٣٥ ساله به همراه فرزند ٤ ساله‌اش از یك واگن چرخ و فلك پارك آزادی شهید گنجی در شهر برازجان مركز شهرستان دشتستان بوشهر باعث مرگ مادر و مصدومیت فرزندش شد. مادر و فرزند چهار ساله وی در واگن مربوط به چرخ و فلك در حال حركت بودند كه از واگن به سمت پایین سقوط كردند. مصدومان حادثه با اورژانس ١١٥ شهری برازجان به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند اما تلاش كادر درمانی به‌دلیل شدت جراحت‌های مادر
نتیجه بخش نبود و كودك چهار ساله وی نیز بر اثر شكستگی و شدت جراحات آسیب جدی دیده است و هم‌اكنون در بیمارستان شهید گنجی بستری است. حداكثر ارتفاع این چرخ و فلك ١٥ متر عنوان شده است. این پارك در قراردادی سه ساله از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده بود و با توجه به ایراداتی كه داشت قرار بود پس از رفع عیوب مورد بازدید قرار گیرد كه این روند مشمول زمان شد و مسوولان پارك به صورت غیرمجاز اقدام به فعالیت كردند. پس از این حادثه تلخ این پارك بازی پلمب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha