مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: روند حمایتی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از انجمن‌ها و موسسات حمایت از بیماران مختلف کشور در سال 95 نیز با جدیت دنبال می‌شود.

بانک پارسیان به مبتلایان به ام اس، وام می‌دهد

سلامت نیوز:مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: روند حمایتی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از انجمن‌ها و موسسات حمایت از بیماران مختلف کشور در سال 95 نیز با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، محمدرضا بهنام حسین‌پور، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری این صندوق با انجمن ام اس ایران ضمن تاکید بر مطلب فوق افزود: در همین راستا مبلغ چهار میلیارد ریال برای اعطای وام درمانی به بیماران تحت پوشش انجمن ام اس ایران تخصیص داده شده که این منابع در اسرع وقت و به آسان‌ترین شیوه ممکن به افراد معرفی شده از سوی این انجمن اعطا خواهد شد.

بهنام حسین‌پور ضمن تشکر از اعتماد و حمایت‌های سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه گفت: بی‌تردید یکی از مناسب‌ترین زمینه‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بخش درمانی کشور است و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از بدو تاسیس همواره تلاش کرده که حامی و پشتیبان تمامی انجمن‌هایی باشد که در زمینه حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج فعالیت می‌کنند.

وی ضمن تشریح پیشینه همکاری این صندوق با انجمن‌های حمایتی از بیماران در سراسر کشور گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در طول مدت کوتاه فعالیت خود یکی از حامیان انجمن ام اس بوده و تاکنون مبلغ 1760میلیون ریال منابع را مصروف اعطای تسهیلات به بیماران تحت پوشش این انجمن کرده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان با تاکید بر این نکته که دو محور راهبردی مورد توجه صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در بحث تسهیلات، عدالت تسهیلاتی و اهلیت اعتباری گفت: همواره تلاش کرده‌ایم که به مناطق محروم کشور و بیماران این مناطق نگاهی هم ارز و یکسان با بیماران مناطق برخوردار داشته باشیم و با صرف درصد قابل توجهی از منابع در اختیار در قالب تسهیلات درمانی کوشیدیم که این منابع کمیاب و در عین حال ارزان را به افرادی که بیشترین شایستگی را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه دارند تخصیص و در قالب وام پرداخت کنیم.

وزیری مدیرعامل انجمن ام اس ایران نیز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری تسهیلاتی این انجمن با صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از مساعدت صندوق برای افراد تحت پوشش انجمن ام اس در سال‌های گذشته تشکر و ابراز امیدواری کرد که این عملکرد صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان الگو و سرمشق موسسات مالی و دیگر بنگاه‌های اقتصادی کشور قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha