یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

مردی افغانی پس از اعتراض به بیكاری و اعتیاد پسرش به دست او به قتل رسید.

پدركشی به خاطر بیكاری

سلامت نیوز: مردی افغانی پس از اعتراض به بیكاری و اعتیاد پسرش به دست او به قتل رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، شامگاه ١٥ شهریور ٩١ وقوع یك فقره درگیری منجر به جرح، بین پدر و پسری افغان به پلیس قیامدشت اطلاع داده شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد كه مرد افغان به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از اصابت چاقو به بیمارستان منتقل شده اما جان خود را از دست داده است. با مرگ او، پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تشكیل و تیمی از كارآگاهان جنایی مسوول رسیدگی به آن شدند.

آنها پس از سه روز پسر مقتول را به عنوان قاتل دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند. او با اعتراف به قتل گفت: «شب حادثه در خانه بودم كه پدرم از سر كار آمد و به بیكاری و اعتیادم اعتراض كرد. می‌خواست مرا از خانه بیرون كند كه درگیر شدیم. او فحش ناموس داد و با میله آهنی به سمتم حمله كرد، من هم یك چاقوی آشپزخانه برداشتم و با آن سه چهار ضربه به سینه و پهلویش زدم.

با ثبت اعتراف متهم، پرونده  برای صدور حكم به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده ارسال شد. در این شعبه، همسر مقتول- مادر متهم- اعلام بخشش كرد و گفت: «من به غیر از متهم، سه دختر و یك پسر كوچك هم دارم. دیگر طاقت ندارم پسرم در زندان باشد.»

برخلاف او اما فرزندانش وقتی پشت جایگاه ایستادند، درخواست دیه كردند تا به این ترتیب نوبت به متهم برسد. پسر ٢٨ ساله گفت: «شب حادثه آنقدر مواد مصرف كرده بودم كه حالت طبیعی نداشتم. اگر آزاد شوم كار می‌كنم و به‌طور قسطی، دیه درخواستی اولیای دم را می‌دهم.» با ثبت اعترافات او، قضات وارد شور شدند؛ حبس و پرداخت دیه در انتظار متهم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha