یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دو مغازه کوچک به همراه یک منزل مسکونی و دو خودروی سواری که در محل آتش سوزی پارک شده بود به دلایل نامشخص در خیابان پیروزی تهران در آتش سوخت.

آتش سوزی در خیابان پیروزی

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دو مغازه کوچک به همراه یک منزل مسکونی و دو خودروی سواری که در محل آتش سوزی پارک شده بود به دلایل نامشخص در خیابان پیروزی تهران در آتش سوخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی شامگاه شنبه افزود: حوالی ساعت 23 امشب آتش سوزی دو باب مغازه در منطقه پیروزی خیابان 21 متری دهقان به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران چند ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که دو مغازه کوچک 5تا 6 متری مرکز فروش لوازم آرایشی آتش گرفته بود و یک باب منزل مسکونی که در طبقه بالای این دو مغازه قرار داشت نیز در حال سوختن در آتش بود.


ملکی خاطر نشان کرد: دو خودروی سواری نیز که در محل حادثه پارک شده بود دچار آتش سوزی شده که در حال حاضر آتش نشانان مشغول مهار این آتش سوزی هستند.


وی یادآور شد: در این حادثه شاهد چند انفجار بودیم که پیش بینی می شود وجود مواد آرایشی و شیمیایی عامل این انفجارها باشد.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: پس از پایان عملیات مهار این آتش سوزی جزییات بیشتر این حادثه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha