سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

سرباز جوان که دختر مورد علاقه‌اش را با چاقو به قتل رسانده بود، خود را تسلیم کرد.

جنایت عاشقانه در تهرانسر

سلامت نیوز: سرباز جوان که دختر مورد علاقه‌اش را با چاقو به قتل رسانده بود، خود را تسلیم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم، ساعت 18 یکشنبه وقوع قتل دختر 21 ساله‌ای به نام نسیم، به بازپرس مرادی کشیک ویژه قتل تهران گزارش شد. بازپرس جنایی همراه کارآگاهان جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در محل جنایت در پارکینگ خانه‌ای در منطقه تهرانسر حاضر شدند. ماموران مشاهده کردند دختر جوانی با ضربه‌‌های چاقو از پا درآمده است.

جسد وی با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌داد دختر 21 ساله که دانشجو بوده، بر اثر درگیری با پسر یکی از همسایه‌ها که در همان مجتمع زندگی می‌کند، به قتل رسیده و قاتل پیش از حضور پلیس متواری شده است. جست‌و جو برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد از این جنایت، پسر 24 ساله با حضور در کلانتری 150 تهرانسر خود را تسلیم کرد.

متهم به قتل با اعتراف به کشتن دختر همسایه‌شان، به افسر بازجو گفت: من دوران سربازی‌ام را سپری می‌کنم و گمان نمی‌کردم نسیم را به قتل برسانم. من و نسیم در یک ساختمان زندگی می‌کردیم. آنها همسایه دیوار به دیوار ما بودند. او دانشجو بود و در رشته علوم تغذیه درس می‌خواند. از چهار سال قبل به او علاقه‌مند شدم و می‌خواستم با هم ازدواج کنیم، اما او به من توجه نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: چند روز قبل متوجه شدم نسیم به مرد دیگری علاقه دارد و حتی آن فرد از وی خواستگاری هم کرده است. با پی بردن به این موضوع، از دختر همسایه‌مان کینه به دل گرفتم و قصد داشتم از او انتقام بگیرم. ساعتی پیش چاقویی از آشپزخانه‌مان برداشتم و در میان لباسم پنهان کردم. بعد به بهانه این که برای نسیم هدیه خریده‌ام، با او تماس گرفتم و خواستم به پارکینگ ساختمان بیاید. او از نیتم خبری نداشت.

متهم به قتل تصریح کرد: زمانی که به پارکینگ آمد، از شدت کینه و خشمی که از وی داشتم، چاقو را از زیر لباسم بیرون آوردم و با زدن ضربه‌هایی به پهلو، سینه و گردنش، او را کشتم و متواری شدم. بعد از این جنایت در خیابان سرگردان بودم. اما عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد تا این که به کلانتری مراجعه و خود را تسلیم کردم.

متهم به قتل با قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha