سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

دیوان عالی کشور حکم ٣٠ سال حبس دو پسر جوان که در پوشش مسافرکش، دختری نوجوان را سوار کرده و پس از ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داده بودند را تایید کرد.

تعرض به دختر نوجوان در پوشش مسافرکش

سلامت نیوز: دیوان عالی کشور حکم ٣٠ سال حبس دو پسر جوان که در پوشش مسافرکش، دختری نوجوان را سوار کرده و پس از ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داده بودند را تایید کرد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه اعتماد نوشت: براساس اظهارات شاكی، متهمان پس از تعرض و به قصد كشت، او را در كانال آبی انداختند و متواری شدند اما او توانست با كمك راننده یك خودروی عبوری خود را نجات دهد.

دختر ١٨ ساله، دهم اسفند ٩٣ به كارآگاهان كلانتری شهرری گفت: «من اهل افغانستان هستم و مدتی قبل همراه مادرم به ایران آمدم. ما صبح‌ها در خانه مردم كار می‌كردیم و شب‌ها به خانه‌مان در شهرری برمی‌گشتیم. روز حادثه سوار یك پراید سفید با دو سرنشین مرد شدیم. مشغول صحبت بودیم كه ناگهان راننده از مسیر اصلی منحرف شد. وقتی اعتراض كردیم، راننده به سمت من حمله ور شد و ضربه‌ای به سرم زد كه بیهوش شدم. سرنشین دیگر هم مادرم را از ماشین بیرون انداخت. وقتی به هوش آمدم، دو پسر مرا به بیابان‌های حاشیه شهر بردند و مورد تعرض قرار دادند. آنها كیف پول و كارت عابربانكم را سرقت كردند و سپس مرا به قصد كشت در كانال آبی انداختند. من موفق شدم خودم را از آن بیرون بكشم و با كمك راننده یك خودروی عبوری به خانه برگردم.»

شاكی موفق شده بود بخشی از شماره پلاك خودروی متهمان را بردارد؛ سرنخی كه كارآگاهان با استفاده از آن، متهمان را شناسایی و دستگیر كردند. هر دو متهم كه در بازجویی‌های ابتدایی منكر تعرض شده بودند پس از مواجهه حضوری با شاكی به جرم خود اعتراف كردند تا به این ترتیب همراه پرونده به شعبه هشتم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده منتقل شوند. این در حالی بود كه متهمان در جلسه رسیدگی به پرونده، منكر انجام تعرض شدند با این همه، قضات شعبه هشتم، آنها را به جرم آدم‌ربایی، تهدید و سرقت مقرون به آزار به ٣٠ سال حبس و ١٧٣ ضربه شلاق محكوم كردند. این حكم در دیوان عالی كشور تایید و چندی پیش به اجرا درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha