شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

خال صورت قاتل، معمای قتل اسرارآمیز زنی را پس از گذشت ۱۰‌ ماه فاش کرد.

خال صورت قاتل، دست او را رو کرد

سلامت نیوز: خال صورت قاتل، معمای قتل اسرارآمیز زنی را پس از گذشت ۱۰‌ ماه فاش کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، بعدازظهر 20شهریور سال گذشته به قاضی ایلخانی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید زنی در آپارتمانی در جنوب تهران به قتل رسیده است. این زن 41ساله فریبا نام داشت و بر اثر خفگی و ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در زمان قتل پسر 9ساله این زن در خانه در خواب بود كه پس از بیدار شدن با جسد مادرش روبه‌رو شده و ماجرا را به پلیس اطلاع داده بود. در تحقیقات میدانی مشخص شد كه فریبا مدتی قبل از همسرش جدا شده و به همراه پسرش در آن آپارتمان زندگی می‌كرد. در تحقیقات بیشتر مشخص شد كه شب حادثه جوان 23ساله‌ای به نام غلام كه اهل افغانستان بود، مهمان خانه فریبا بوده است.

از طرفی مأموران در خانه مقتول جعبه دستمال كاغذی و مقداری سوسیس و دیگر لوازمی را پیدا كردند كه ظاهرا شب حادثه از فروشگاهی در همان حوالی خریداری شده بودند. آنها راهی فروشگاه مورد نظر شدند و در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته فروشگاه، ‌چهره جوانی را به‌دست آوردند كه شباهت زیادی به غلام داشت. دیگر شكی برای پلیس باقی نماند كه این جوان افغانی راز جنایت را می‌داند. مأموران راهی مخفیگاه وی در جنوب تهران شدند اما غلام از تهران گریخته و به تركیه رفته بود.

درحالی‌كه تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داشت كارآگاهان جنایی پایتخت چند روز پیش متوجه شدند كه غلام مجددا به تهران برگشته و در زمینه خرید و فروش مواد‌مخدر فعالیت می‌كند. او چهارم تیرماه دستگیر شد اما ادعا كرد كه بی‌گناه است. حتی گفت كه تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته نیز تصویر او نیست. اما دو خالی كه روی صورت جوان افغانی بود و در فیلم نیز به وضوح دیده می‌شد دستش را رو كرد و وی با اعتراف به قتل فریبا گفت: از طریق یكی از دوستانم با فریبا آشنا شدم.

چون جای مطمئنی برای نگهداری موادمخدر نداشتم، مواد را در خانه فریبا می‌گذاشتم و در ازای آن هزینه‌ای به او می‌دادم. وی ادامه داد: شب جنایت، با همسرم درگیر شده بودم و او مرا از خانه بیرون كرده بود. برای همین راهی خانه مقتول شدم. قصد استراحت داشتم و خواستم صدای تلویزیون را كم كند اما فریبا از حرفم ناراحت شد و یك سیلی به‌صورتم زد. وقتی درگیر شدیم با چاقو چند ضربه به او زدم. به گفته سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، تحقیقات تكمیلی از متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha