مشاور معاون رییس جمهور در امور ورزش دختران و زنان گفت: طرحی را با عنوان «امید، نشاط و اوقات فراغت» به معاونت امور زنان ارائه دادیم که مورد استقبال قرار گرفت.

سلامت نیوز:مشاور معاون رییس جمهور در امور ورزش دختران و زنان گفت: طرحی را با عنوان «امید، نشاط و اوقات فراغت» به معاونت امور زنان ارائه دادیم که مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،طاهره طاهریان افزود: قرار است این طرح پس از طی مراحلی در معاونت امور زنان برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود تا تمام زنان کشور بتوانند از آن بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به اصلاحیه دستورالعمل ورزش کارکنان دولت اظهار کرد: دولت به علت بار مالی این دستورالعمل برای دستگاه‌ها آن را به معاونت امور زنان و خانواده برگشت داد و ما آن را دوباره اصلاح کردیم و حدود سه هفته قبل شهیندخت مولاوردی - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده- دوباره آن را به دولت ارائه کرد.

مشاور معاون رییس جمهور در امور ورزش دختران و زنان با بیان اینکه در حال حاضر ورزش کارکنان دولت بار مالی برای دستگاه‌ها ندارد، افزود: تلاش کرده‌ایم به گونه‌ای این طرح اصلاح شود که در صورت تصویب در دولت، دستگاه ها آن را اجرا کنند و نیازمند اضافه کردن ساختار و تشکیلات نباشند چون در غیر اینصورت دستگاه‌ها  با اجرای آن موافقت نمی‌کنند؛ البته اگر دستگاه‌ها تمایل به تیم داری داشته باشند و کارکنان مسابقه دهند، این کار برای دستگاه‌ها هزینه‌هایی دارد.

طاهریان در پایان گفت: تلاش کرده‌ایم به گونه‌ای این طرح را اصلاح کنیم که کارکنان دولت اعم از زن و مرد بدون بروز مشکلی بتوانند در ساعات اداری ورزش کنند و دستگاه‌ها نیز این موضوع را بپذیرند.

  


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha