کشاورزی ارگانیک یعنی نابودی تهدیدات نرم بیوتروریستی و صهیونیستی و محو تلاش‌های مستکبرانه استعمار و استکبار جهانی، بنابراین احیای کشاورزی ارگانیک با عوامل بیولوژیکی و کودهای طبیعی روز مرگ استکبار جهانی و عوامل بیوتروریسم داخلی و خارجی است.

سلامت نیوز:کشاورزی ارگانیک یعنی نابودی تهدیدات نرم بیوتروریستی و صهیونیستی و محو تلاش‌های مستکبرانه استعمار و استکبار جهانی، بنابراین احیای کشاورزی ارگانیک با عوامل بیولوژیکی و کودهای طبیعی روز مرگ استکبار جهانی و عوامل بیوتروریسم داخلی و خارجی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, برنج و محصولات ارگانیک باید در راستای کشاورزی ارگانیک تولید شود و همه وظیفه داریم به‌سمت کشاورزی ارگانیک و استاندارد حرکت کنیم.

 تولید غذای سالم، در حقیقت احترام به حقوق مردم و نظام سلامت‌محور است, حفظ محیط زیست، در حقیقت با عدم استفاده از نهادهای شیمیایی محقق می‌شود. کاهش هزینه‌های تولید، همراه کردن فناوری در عرصه تولید برنج صورت پذیرد، همچنین جذب توریسم کشاورزی به‌منظور افزایش درآمد برای تولیدکنندگان و احساس امنیت اجتماعی برای روستاییان برای ماندن در روستاها در راستای کشاورزی ارگانیک صورت می‌گیرد که از مهمترین اهداف کشاورزی ارگانیک است.

صادرات محصولات از مهم‌ترین دستاوردهای کشاورزی ارگانیک است

صادرات محصولات از مهم‌ترین دستاوردهای کشاورزی ارگانیک است. کشاورزی ارگانیک به‌معنی نابودی تهدیدات نرم بیوتروریستی و صهیونیستی و محو تلاش‌های مستکبرانه استعمار و استکبار جهانی است.

باید نگاه‌ها و نگرش‌ها در کشاورزی عوض شود، از حالت سنتی باید خارج شد؛ باید به‌صورت علمی، اقتصادی تجاری به کشاورزی نگاه کرد و شرایط را آماده برای تولید پایدار کرد. اشتغال، امنیت، امید به زندگی را به روستاها افزایش داد تا از خروج روستائیان از روستا جلوگیری کرد که این کار در راستای کشاورزی ارگانیک حاصل می‌شود.

وقتی به کشاورزی گفته می‌شود؛ علف‌کش شیمیایی استفاده نکنند, باید جایگزین مناسب را به کشاورز معرفی کرد, این کار خدمت به بشریت، و محیط زیست است. در سطح کلان مثلاً در مازندران وقتی 239هزار هکتار شالیزار وجود دارد, میانگین در هر هکتار 3 لیتر علف‌کش استفاده شود در سطح 239هزار هکتار به‌مقدار 717 هزار لیتر علف‌کش به‌کار می‌رود. اگر قیمت یک لیتر 90 هزار ریال باشد، کلاً مبلغ 64.530.000.000 ریال می‌شود، هم از نظر اقتصادی ضرر می‌کنیم، هم از نظر آلودگی که به محیط زیست وارد کرده‌اند باعث خسارت جبران ناپذیر در درازمدت خواهد شد.

در کشاورزی ارگانیک اگر برنامه ریزی دقیق انجام شود, همگام با دانش روز پیش رویم, می‌توانیم از نظر اقتصادی درآمد بسیار مورد قبولی را به وجود آوریم و از این همه بیماری که توسط عوامل صهیونیستی و مافیای کود شیمیایی بر مردم تحمیل شده، جلوگیری کرد.

احیای کشاورزی ارگانیک با عوامل بیولوژیکی و کودهای طبیعی روز مرگ استکبار جهانی و عوامل بیوتروریسم داخلی و خارجی است. در عصر ظهور و قیام مهدی(عج) باید با عوامل بیوتروریسم و صهیونیسم مبارزه کرد و علف‌های هرز سوداگر زر و زور را از ریشه برکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha