یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 188325

خانم سارا مردانی، یکی از برندگان مسابقه بین‌المللی عکاسی "واژه‌های بردباری" است که به مناسبت روز جهانی کتاب و حق پدیدآورنده با هدف ترویج کتاب و مطالعه همچنین انتشار پیام بردباری از سوی سازمان آموزشی ، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) برگزار شد.

سلامت نیوز: خانم سارا مردانی، یکی از برندگان مسابقه بین‌المللی عکاسی "واژه‌های بردباری" است که به مناسبت روز جهانی کتاب و حق پدیدآورنده با هدف ترویج کتاب و مطالعه همچنین انتشار پیام بردباری از سوی سازمان آموزشی ، علمی  و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) برگزار شد.
 
به گزارش سلامت نیوز، یونسکو هر ساله روز جهانی کتاب و حق پدیدآورنده را بیست و سوم ماه آوریل برابر با 4 اردیبهشت ماه گرامی می‌دارد.
 
عکس خانم مردانی از تهران در میان پنچ تصویر برتر این مسابقه است. همچنین ایشان نقل قولی از مارکوس تولیوس سیسرو، فیلسوف، سیاست‌مدار، حقوق‌دادن، و خطیب رومی را به تصویر کشیده است: "اتاق بدون کتاب هم چون بدن بدون روح است".
 
یونسکو به مناسبت روز جهانی کتاب و حق پدیدآورنده امسال از افراد سراسر جهان دعوت به عمل آورده بود تا نقل قولی از نویسنده مورد علاقه خود انتخاب کرده و آن را به شیوه‌ای خلاقانه به تصویر بکشند.
 
در خلال این مسابقه، بیش از 300 تصویر و نقل قول مربوطه از سراسر جهان با هشتگ تعیین شده در رسانه‌های اجتماعی قرار داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha