رئیس هیات نظارت انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: نتایج اولیه انتخابات این سازمان فردا (دوشنبه ) بر روی سایت نظام روانشناسی قرار می گیرد .

سلامت نیوز:  رئیس هیات نظارت انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: نتایج اولیه انتخابات این سازمان فردا (دوشنبه ) بر روی سایت نظام روانشناسی قرار می گیرد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، حسین مصباح روز یکشنبه در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: قوی ترین نظارت ها بر صحت چهارمین انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور انجام شده است.


وی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار انتخابات این مجمع صنفی از سوی وزارت کشور برگزار شد ، ادامه داد: این نخستین باری است که برای صیانت و حفاظت از سلامتی انتخابات وزارت کشور برگزاری این انتخابات را به عهده گرفته است .


مصباح در خصوص هیات نظارت مرکزی این انتخابات گفت: افرادی در این مجمع حضور دارند که از صلاحیت فنی کامل برخوردارند .
وی همچنین افزود: در این هیات نظارت از تمامی سازمان ها و انجمن های غیر دولتی مرتبط با حوزه نظام روانشناسی و مشاوره حضور دارند.
رئیس هیات نظارت انتخابات نظام روانشناسی گفت: در ابتدا 68 نفر کاندیدای شرکت در این انتخابات شدند که سه نفر از آنان پیش از انتخابات انصراف خود را اعلام کردند ، چهار نفر به دلیل نقص مدارک کنار گذاشته شدند و هیات اجرایی نیز صلاحیت یک نفر را نپذیرفت و به این ترتیب انتخابات با 60نفر جمعه (25 تیرماه ) برگزار شد.


مصباح ادامه داد: طولانی شدن اعلام نتایج این انتخابات به دلیل دقت بالا برای قرائت آرا و نتایج نهایی بوده است.
وی زمان اعلام نتایج نهایی را 31 تیرماه اعلام کرد .


در این انتخابات قرار است 6 روانشناس ، 5 مشاور و 3 بازرس نظام روانشناسی و مشاوره انتخاب شوند، همچنین عباسعلی الهیاری رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره پیشنهادی در خصوص حضور در جلسات هیان نظارت و ستاد مرکزی ارایه نکرده است و در این جلسات نیز حضور نداشت و مانند دیگر نامزدها رفتار کرده است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha