شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 188855

تمامی کلینیک‌های فیزیوتراپی امروز (شنبه) مصادف با دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی بیماران خود را رایگان درمان می کنند.

سلامت نیوز:تمامی کلینیک‌های فیزیوتراپی امروز (شنبه) مصادف با دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی بیماران خود را رایگان درمان می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، دکتر محمد علی محسنی بندپی، رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران به بهانه دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی با اعلام این خبر گفت: دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی در کشور نام گذاری شده که در اصل روز استقلال حرفه‌ای همه فیزیوتراپیست‌ها در سراسر کشور است.

وی افزود: استقلال حرفه‌ای یعنی به فیزیوتراپیست‌ها به صورت مجزا اجازه فعالیت حرفه‌ای داده شده و مسئولیت فنی بخش‌های فیزیوتراپی و کلینیک‌های فیزیوتراپی را به خودشان واگذار کرده‌اند که این امر به دنبال تلاش‌های زیاد و مکرر اعضای هیات مدیره فیزیوتراپی کشور در برد فیزیوتراپی کشور بوده است که در نهایت در دوم مرداد سال 1378 مصوب کرد فیزیوتراپیست‌های سراسرکشور می‌توانند مسئول کلینیک فیزیوتراپی خودشان باشند و به همین مناسبت دوم مرداد «روز ملی فیزیوتراپی» نام‌گذاری شد.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران یادآور شد: به همین مناسبت هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی و جامعه فیزیوتراپی ایران تصمیم گرفتند برای اطلاع رسانی بیشتر خدمات فیزیوتراپی در سطح کشور و ارتقا سطح سلامت مردم امروز (شنبه) مصادف با دوم مرداد به صورت رایگان در تمامی کلینیک‌های بیماران را ویزیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند برای مشاوره در زمینه فیزیوتراپی و بیماری‌های دیگر که به فیزیوتراپی احتیاج دارند و همچنین جهت پیشگیری از اختلالاتی که خود و فرزاندشان را تهدید می‌کند به مراکز فیزیوتراپی سراسر کشور مراجعه کنند و به صورت رایگان مشاوره و درمان شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha