معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش به وزارت رفاه پیشنهاد داده است تا یارانه خانواده‌هایی که از کودکان بهره‌کشی و سوء استفاده می‌کنند و مانع تحصیل آنها می‌شوند قطع شود.

یارانه خانواده‌هایی که از کودکان بهره‌کشی و سوء استفاده می‌کنند قطع شود

سلامت نیوز:معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش به وزارت رفاه پیشنهاد داده است تا یارانه خانواده‌هایی که از کودکان بهره‌کشی و سوء استفاده می‌کنند و مانع تحصیل آنها می‌شوند قطع شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،حمید دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش به وزارت رفاه پیشنهاد داده است تا یارانه خانواده‌هایی که مانع تحصیل فرزندانشان می‌شوند و به نوعی از آنها بهره‌کشی و سوء استفاده می‌کنند قطع شود که این مساله فعلا در حال بررسی است.

وی افزود: برخی خانواده‌ها نیز به دلیل مشکلات اقتصادی مانع ادامه تحصیل فرزندانشان می‌شوند که وزارت آموزش و پرورش در تلاش است با حمایت مالی زمینه را برای تحصیل این دسته از دانش آموزان فراهم کند.

دیمه‌ور در ادامه یادآور شد: تمام دستگاه‌های دولتی از قبیل کمیته امداد، بهزیستی، فرمانداری و ... باید برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل تلاش کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سال گذشته نرخ پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی به بیش از 98 درصد رسیده است که خوشبختانه این رقم در حال افزایش است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha