اصحاب رسانه که در این روزها به مناسبت روز خبرنگار در مراسم های تجلیل و تکریم مختلف هدیه می گیرند، فردا 25 مرداد به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی می آیند تا در حضور همیشگیشان در صف اول ایثار، خون خود را برای احیای یک زندگی هدیه کنند.

اصحاب رسانه با اهدای خون زندگی را به اشتراک می گذارند

سلامت نیوز: اصحاب رسانه که در این روزها به مناسبت روز خبرنگار در مراسم های تجلیل و تکریم مختلف هدیه می گیرند، فردا 25 مرداد به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی می آیند تا در حضور همیشگیشان در صف اول ایثار، خون خود را برای احیای یک زندگی هدیه کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، بهزاد تیمورپور سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در رابطه با این خبرافزود: مراسم اهدای خون اصحاب رسانه به مناسبت هفته انتقال خون و روز خبرنگار با شعار « با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم» فردا دوشنبه 25 مرداد ساعت 9 تا 12 با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

وی اظهارداشت: این برنامه به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با مشارکت سازمان انتقال خون و اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف توسعه فرهنگ ایثار نزد شهروندان، ترویج «آیین دوستی» و اعتلای فرهنگ سلامت برگزار خواهد شد.

سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با دعوت از همه خانواده رسانه برای حضور در این برنامه گفت: اینک که هر خبرنگار خود یک رسانه است، اهدای خون اصحاب رسانه نیز امواج بزرگی را در این امر خیر و انسان دوستانه مرتعش خواهد کرد.

اصحاب رسانه جهت شرکت در این برنامه می توانند به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 22888681 الی 3 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha