در سال 93 تعداد موش های تهران حدود 2 میلیون موش بوده که بر اساس سرشماری پاییز سال 94 به حدود یک میلیون و 800 هزار موش رسیده است.

از زباله‌سوز استاندارد برای زباله‌سوزهای بیمارستانی استفاده خواهد شد

سلامت نیوز: در سال 93 تعداد موش های تهران حدود 2 میلیون موش بوده که بر اساس سرشماری پاییز سال 94 به حدود یک میلیون و 800 هزار موش رسیده است.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رحمت الله حافظی در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت کیفیت آب شرب تهران نسبت به سال 93 ارتقاء یافت که در آن سال آلودگی آب شرب بیشتر از استانداردها بود.مقابله با جانوران موذی در دستور کار


وی درباره کشت صیفی جات با فاضلاب در جنوب تهران گفت : در جنوب تهران، مزارعی را با آب فاضلاب آبیاری می کردند که بازدیدها و پیگیری های انجام شده موجب قلع و قمع این مزارع شد ولی همچنان در این زمینه مشکلاتی باقی است.


حافظی افزود: اقداماتی نیز برای افزایش کیفیت نان از مزرعه تا سفره داشته ایم که برگرفته از کاشت، داشت و برداشت است و نگهداری در سیلوها هم مورد بررسی قرار گرفته است.


رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران درباره مشکلات زیست محیطی شهر تهران گفت: دریاچه هفت هکتاری شیرابه جنوب تهران واقع در کهریزک فضای نامطلوبی را ایجاد کرده که نیاز به وضع بهتری دارد.


حافظی افزود: در یک ماه و نیم آینده مناقصه نخستین زباله‌سوز تهران برگزار و تا یک سال و نیم آینده نیز از زباله‌سوز استاندارد برای زباله‌سوزهای بیمارستانی استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha