وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در هر جلسه شورای عالی بیمه با وجود کمبود بودجه، یک خدمت پزشکی اضافه می شود.

اضافه شدن ۱۰۰۰ خدمت پزشکی در کتاب تعرفه ها

سلامت نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در هر جلسه شورای عالی بیمه با وجود کمبود بودجه، یک خدمت پزشکی اضافه می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،علی ربیعی در دومین جشنواره مشاهیر پرشکی که شب گذشته در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، گفت:  در دوره های قبل، همچون این دوره امکان انتقاد وجود نداشت و حمایت از مردم کار هر کسی نبود.
 
وی ادامه داد: این دولت و بخش های مختلف آن بسیار در حوزه سلامت، از اضافه شدن ۱۰۰۰ خدمت پزشکی جدید در کتاب ارزش نسبی تا توجه کردن به موضوع مشاوره تلاش کردند، هرچند هنوز مسیر را کامل طی نکرده ایم.
 
ربیعی افزود: اتفاقاتی که برای بیماران خاص و صعب العلاج افتاد، اگر در دولت های قبل هدفگذاری می شد، دو جنگ جهانی را در پی داشت.
 
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در هر جلسه شورای عالی بیمه با وجود کمبود بودجه، یک خدمت پزشکی اضافه می شود، در جلسه اخیر نیز خدمتی در زمینه انواع پیوندها اضافه شد. از طرفی با وجود اینکه تعرفه ها به اندازه کافی افزایش نیافت اما همین ١٠ درصد افزایش و تعطیل نکردن بیمه ١١ میلیون ایرانی نیز گام بزرگی محسوب می شود.
 
ربیعی ادامه داد: دولت روحانی رفاه را حق مردم و مبارزه با فقر را وظیفه ای دینی انسانی و اخلاقی خود می داند از طرفی پزشکان باید پرچمدار خیر جمعی شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha