شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 191005

ساخت بیمارستان 700 تختخوابی درکرمان

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز چهارشنبه برای بررسی طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی بم، کرمان و جیرفت وارد این استان شد و به همراه استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان از مراکز درمانی این استان بازدید کرد.

 دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در روز نخست سفر خود در نشست با استاندار، مجمع نمایندگان و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان از جبران پزشک عمومی در این استان خبر داد و افزود: هماهنگ می‌کنیم اگر فارغ التحصیل‌های کرمان می‌توانند در همین شهر فعالیت کنند، بدون آزمون شروع به کار کنند.
وزیر بهداشت در ادامه سفر خود، در روز پنجشنبه به شهرستان‌های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت، رابر و در ادامه به جیرفت در جنوب استان کرمان سفر کرد.


همچنین در بدو ورود به شهرستان رابر با حضور در روستای قنات ملک با پدر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دیدار و با اهدای لوح سپاس از پدر بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.به گفته مسئولان استان کرمان، این استان با کمبود سه هزار تخت بیمارستانی مواجه است و ستاد سرمایه‌گذاری سلامت نیز برای تسهیل ورود بخش خصوصی به این حوزه در استان تشکیل شده. است. هاشمی در ادامه روز پنجشنبه، تفاهمنامه ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در کرمان را با حضور علیرضا رزم حسینی و جمعی از مسئولان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد کرد و کلنگ ساخت این بیمارستان توسط فرزندان شهید محمد بادپا از شهدای مدافع حرم استان کرمان به زمین زده شد.دکتر هاشمی از مرکز جامع سلامت روان پاسدار شهید علیرضا یاوری، بیمارستان قائم بردسیر در 65 کیلومتری کرمان نیز بازدید کرد و برای بررسی و مشاهده روند احداث ساختمان جدید بیمارستان 140 تختخوابی شهید باهنر به آنجا رفت.


 گفتنی است، روند اجرایی این بیمارستان از سال 88 آغاز شده و تاکنون 350 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.
قاضی‌زاده هاشمی  دیروز در حاشیه بازدید از طرح‌های بهداشت و درمان جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و نسبت به بهره‌برداری بیمارستان شهرستان عنبرآباد نیز اظهار امیدواری کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات تأمین اعتبار ملی این بیمارستان در دست انجام است تا در سریعترین زمان ممکن راه‌اندازی شود.

منبع:روزنامه ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha