آدم هایی که شاد‌ترند و زندگی کامل‌تری دارند با کاری ایده‌آل زندگی می‌کنند. این بدین معنا نیست که این شغل مناسب شماست. موفقیت کامل٬ مثل دانه های برف٬ برای هر فرد شکل متفاوتی دارد و برای هر کس که حاضر باشد برای تعریف٬ کشف و دنبال کردن آن تلاش کند٬ میسر است.

موفقیت کامل شما در چیست؟

سلامت نیوز:آدم هایی که شاد‌ترند و زندگی کامل‌تری دارند با کاری ایده‌آل زندگی می‌کنند. این بدین معنا نیست که این شغل مناسب شماست. موفقیت کامل٬ مثل دانه های برف٬ برای هر فرد شکل متفاوتی دارد و برای هر کس که حاضر باشد برای تعریف٬ کشف و دنبال کردن آن تلاش کند٬ میسر است.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سپیده دانایی، پیدا کردن شغل و زندگی ایده آل تان ممکن است به راحتی صحبت کردن درباره آن نباشد٬ اما با تعهد٬ تمرکز و تلاش قوی ممکن است. خوشبختانه٬ برداشتی که از این سرمایه گذاری می کنید از هزینه ی اش بیشتر است.


برای به دست آوردن کار و زندگی ایده آل تان حاضرید چه کنید؟
آدم هایی که شاد ترند و زندگی کامل تری دارند با کاری ایده آل زندگی می کنند. این بدین معنا نیست که این شغل مناسب شماست. موفقیت کامل٬ مثل دانه های برف٬ برای هر فرد شکل متفاوتی دارد و برای هر کس که حاضر باشد برای تعریف٬ کشف و دنبال کردن آن تلاش کند٬ میسر است. شغل و زندگی ایده آل در اندازه و رنگ های بسیاری وجود دارد که معمولا برابر با شادی٬ خوشبختی و موفقیت است.


مدیر اسبق یکی از شرکت ها که به تازگی با او ملاقات کرده ام٬ حالا زمان خود را در یک پیشبند و با ساختن و فروختن ظرف های سفالی دست ساز می گذراند. او اکنون تنها ذره ای از پولی را به دست می آورد که در گذشته در می آورده اما عاشق چیزی است که انجام می دهد و از این که زندگی اش با آن پیش می رود خوشحال است. در این مورد٬ وی به موفقیت کامل و خوشبختی رسیده است.


 موفقیت کامل شما در چیست؟ نه موفقیتی که به وسیله ی خانواده٬ جامعه و دوستان برای شما تعریف شده است٬ بلکه نقطه ی تکامل شما طبق نظر خودتان.
قدم اولی که در این را باید بردارید٬ فهمیدن این است که چه چیز را بیش از بقیه دوست دارید و به شکل طبیعی به خوبی انجام می دهید. برای این امر٬ هشت سوال را از خود بپرسید و به آن پاسخ دهید. زمانی که پاسخ ها به شکل کامل در دسترس شما هستند٬ آن ها را بررسی کنید تا به الگوی مشخصی در آن ها برسید. من پیشنهاد می کنم پیش از رسیدن به پاسخ ثابت برای مدتی به آن فکر کنید و صبر داشته باشید.


1- چه چیزی می تواند صبح مرا از خواب بیدار کند و از بستر بیرون بیاورد؟


2- اگر نیازی به پول نداشتم٬ زندگی خود را صرف چه چیزی می‌کردم؟


3- در کودکی چه چیزی بیش از همه ذهن مرا مشغول خود می‌کرد؟


4- چه زمان هایی در زندگی‌ام مشغول انجام کاری بودم که انقدر به آن علاقه داشتم و در آن غرق شده بودم که زمان را گم کردم و آن کار چه بود؟


5- می‌خواهم به چه عنوانی در خاطره‌ها بمانم؟


6- معتقدم چه کاری را بهتر از بقیه‌ی کارها انجام می‌دهم؟


7- دیگران می‌گویند چه کاری را به بهترین شکل انجام می‌دهم؟


8- در کار٬ زندگی و تحصیلم بیشتر به چه چیز شناخته می‌شوم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha