آتش سوزی مرکز دامپزشکی در بزرگراه رسالت با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.

سلامت نیوز: آتش سوزی مرکز دامپزشکی در بزرگراه رسالت با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،در پی تماس مسئولان یک مرکز دامپزشکی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 71 و 72 به همراه گروه امداد و نجات 12 و خودرو حامل دستگاه های تنفسی و تشک نجات به بزرگراه رسالت، حوالی چهارراه سرسبز اعزام کرد.

حسن علیمردانی معاون منطقه 6 عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در قسمت پشت بام یک ساختمان پنج طبقه اداری و تجاری که محل نگه داری و مراقبت از حیوانات بود، آتش سوزی رخ داده و دود غلیظی اطراف ساختمان را گرفته بود.

وی با اعلام اینکه آتش سوزی در حال سرایت به قفس های نگهداری حیوانات بود، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی خود را به پشت بام رساندند و در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این معاون منطقه تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی حیوانات را از داخل قفس ها خارج کرده و به محل امن انتقال دادند و پس از ایمن سازی محل حادثه، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha