رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی درخصوص زمان ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: ثبت نام برای انعقاد بیمه تکمیلی بازنشستگان از آذرماه آغاز می شود.

آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان از آذرماه

سلامت نیوز: رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی درخصوص زمان ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: ثبت نام برای انعقاد بیمه تکمیلی بازنشستگان از آذرماه آغاز می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،علی اصغر بیات در مورد بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهارداشت: فرایند ثبت نام و انعقاد قرارداد برای اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری همانند سنوات گذشته در آذرماه آغاز می شود و جزئیات قراداد جدید بیمه تکمیلی در همان ایام اعلام خواهد شد.


رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی درباره میزان حق بیمه تکمیلی گفت: با توجه به اینکه دو ماه تا انعقاد بیمه تکمیلی باقی مانده لذا باید صبر کرد تا قراداد جدید منعقد شود و سپس حق بیمه اعلام شود.


وی خاطرنشان کرد: در قرارداد جدید همان خدمات درمانی سال گذشته تحت پوشش قرار می گیرد.


بیات یادآور شد: همچنین بازنشستگانی که قصد انصراف از بیمه تکمیلی دارند در یک فرصت سه ماه از ابتدای ثبت نام می توانند انصراف خود را اعلام کنند. همچنین افرادی که قصد دارند فرزندان خود را به لیست اضافه کنند، می ‌توانند به کانون ‌های بازنشستگی مراجعه کنند.


رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تصریح کرد: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیمه آتیه ‌سازان حافظ از ابتدای آذرماه سال 94 منعقد شده و این بیمه تا 30 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.


 





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی معظمی ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    0 0
    با سلام و احترام بازنشستگانی که از ثبت نام بیمه تکمیلی درمان جا مانده اند چکار کنند ؟ لطفا بنده را راهنمایی کنید با تشکر از شما