عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه چندی پیش تشکیل سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی با مدیریت واحد و یکپارچه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رأی نیاورد، گفت: بنده معتقدم وجود این سازمان ضروری است و می‌کوشیم در فازهای بعدی در کمیسیون تلفیق و صحن رأی موافق لازم را کسب کند.

تشکیل سازمان اورژانس ضروری است

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه چندی پیش تشکیل سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی با مدیریت واحد و یکپارچه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رأی نیاورد، گفت: بنده معتقدم وجود این سازمان ضروری است و می‌کوشیم در فازهای بعدی در کمیسیون تلفیق و صحن رأی موافق لازم را کسب کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، سید مرتضی خاتمی با بیان اینکه تشکیل سازمان اورژانس کشور بار مالی زیادی دارد، اظهار کرد: اما چون پیشنهاد دولت است عنوان شده از محل تنظیم امور می‌توان اعتبار لازم را کسب کرد و استقلال خود را بدست آوریم.

وی با بیان اینکه بنده موافق با تشکیل این سازمان هستم، افزود: در روز رأی‌گیری در کمیسیون بهداشت و درمان باید فردی از وزارت بهداشت برای توجیه نمایندگان در کمیسیون حاضر می‌شد.

خاتمی یادآور شد: البته ۲ نفر معتقد بودند با تشکیل این سازمان نظام یکپارچه با اورژانس دانشگاه‌ها از میان خواهد رفت در حالی که من به این موضوع اعتقادی ندارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha