عامل مهم طلاق عدم شناخت کافی زوجین از همدیگر است

سلامت نیوز: دکتر عبدالرضا مهدوی در برنامه" گفت و گوی اجتماعی" از شبکه رادیویی گفت و گو اظهار داشت: یکی از عوامل مهم طلاق توافقی و دیگر طلاق ها متاسفانه عدم شناخت کافی زوجین از همدیگر است. به طوری که زوجین قبل از ازدواج شناخت کافی از طرف مقابل خود ندارند.

به گزارش سلامت نیوز برنامه "گفت و گوی اجتماعی" با موضوع طلاق توافقی و با حضور دکتر عبدالرضا مهدوی (قاضی دادگاه خانواده) از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن رفت.

در این برنامه دکتر عبدالرضا مهدوی گفت: در طلاق توافقی باید انگیزه ی طلاق از طرف زوجین اعلام شود و بذل مال در طلاق توافقی یکی از ارکان اصلی طلاق توافقی به حساب می آید.

این قاضی دادگاه خانواده در خصوص اصل موضوع طلاق و ریشه های آن اظهار داشت: یکی از عوامل مهم طلاق توافقی و دیگر طلاق ها متاسفانه عدم شناخت کافی زوجین از همدیگر است. به طوری که زوجین قبل از ازدواج شناخت کافی از طرف مقابل خود را ندارند.


وی همچنین در ادامه با اشاره نقش زنان در طلاق افزود: به نظر من اکثر خانم ها تا زمانی که در شرایط عسروحرج قرار نگیرند و زندگی خویش را غیرقابل تحمل نبینند، تن به طلاق و حتی طلاق توافقی نخواهند داد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha