ارائه خدمات امدادی به بیش از هزار حادثه‌دیده در تاسوعای حسینیقائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمت به یک‌هزار و 182 تن از عزاداران حسینی در کشور از روز گذشته تا ساعت 8 صبح امروز، گفت: یک‌هزار و 411 نیروی عملیاتی با به کارگیری 162 دستگاه آمبولانس خدمات لازم را در تاسوعا و عاشورای حسینی به هموطنان در کشور ارائه می کنند.

ارائه خدمات امدادی به بیش از هزار حادثه‌دیده در تاسوعای حسینی

سلامت نیوز:ارائه خدمات امدادی به بیش از هزار حادثه‌دیده در تاسوعای حسینیقائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمت به یک‌هزار و 182 تن از عزاداران حسینی در کشور از روز گذشته تا ساعت 8 صبح امروز، گفت: یک‌هزار و 411 نیروی عملیاتی با به کارگیری 162 دستگاه آمبولانس خدمات لازم را در تاسوعا و عاشورای حسینی به هموطنان در کشور ارائه می کنند.


به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی در تاسوعای حسینی، گفت: از ساعت ٨ صبح روز سه‌شنبه 20 مهر تا ساعت ٨ صبح 21 مهر، از میان یک‌هزار و 182 حادثه دیده، 948 تن مصدوم شده و 261 تن سرپایی درمان شدند.


وی با اشاره به انتقال 24 مصدوم به مراکز درمانی، اظهار کرد: یک‌هزار و 411 نیروی عملیاتی با 162 دستگاه آمبولانس خدمات امدادی لازم را به هموطنان ارائه خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha