رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار عزادار حسینی از خدمات پزشکی امدادگران در تاسوعا و عاشورای حسینی بهره‌مند شدند، گفت: بیش از 10 هزار و 400 نفر نیز به چادرهای سلامت مراجعه کرده‌اند.

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار عزادار حسینی از خدمات پزشکی امدادگران در تاسوعا و عاشورای حسینی بهره‌مند شدند، گفت: بیش از 10 هزار و 400 نفر نیز به چادرهای سلامت مراجعه کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز، ناصر چرخساز در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با اقدامات سازمان امداد و نجات جهت پوشش امدادی تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: 8 هزار و 639 نفر از عزاداران حسینی از خدمات پزشکی امدادگران شامل تست فشار و قند خون بهره‌مند شدند.

وی افزود: 2 هزار و 461 نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کرده و 73 نفر نیز توسط امدادگران به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه 436 پست موقت سیار در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال بود، گفت: 3 هزار و 76 امدادگر در قالب 693 تیم فعالیت داشته و 517 خودروی عملیاتی و 397 دستگاه آمبولانس نیز در این زمینه به کارگیری شده است.

چرخساز گفت: علاوه بر ارائه خدمات امدادی در برخی از استان‌ها نیز چادرهای سلامت برپا شد و حدود 10 هزار و 400 نفر به این چادرها مراجعه کرده و از خدمات پزشکی، امدادی و آموزشی آن بهره‌مند شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha