مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: اگر بخواهیم پایه‌های نظام سلامت را مستحكم و قوی كنیم، باید تجمیع منابع را دنبال و منابع سلامت را از طریق بیمه‌ها مدیریت كنیم.

تجمیع منابع پایه‌های نظام سلامت را مستحكم می‌كند

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: اگر بخواهیم پایه‌های نظام سلامت را مستحكم و قوی كنیم، باید تجمیع منابع را دنبال و منابع سلامت را از طریق بیمه‌ها مدیریت كنیم. 

به گزارش اداره كل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، محمدجواد كبیر در مراسم بزرگداشت سالروز تصویب قانون بیمه همگانی كه در سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد با بیان اینكه مناسبت‌های مختلف، فرصتی برای مرور كارنامه كاری ما هستند گفت: بیمه سلامت همگانی، برگ زرین در كارنامه دولت تدبیر و امید در اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است. 

وی افزود: قانون بیمه همگانی از سال ۷۴ تا ۹۲ بلاتكلیف مانده بود و مردم فاقد پوشش بیمه در نهایت در این دولت تحت پوشش و حمایت قرار گرفتند. وی با بیان اینكه از سال ۱۳۹۳ تاكنون گام‌های موثری در سازمان بیمه سلامت برداشته شد و توانستیم در یك آزمایش تاریخی اقدام ارزشمندی انجام دهیم گفت: سازمان بیمه سلامت یك سازمان بالنده، كارا و اثرگذار در حوزه اجتماعی است كه توانستیم آن را ساماندهی كنیم و تاكنون به كمك كارشناسان و متخصصان گام‌های موثری برداشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار كرد: اگر طبق قانون، تجمیع منابع اتفاق می‌افتاد می‌توانستیم رنسانس دیگری در حوزه سلامت رقم بزنیم. وی تاكید كرد: اگر بخواهیم پایه‌های نظام سلامت را مستحكم و قوی كنیم، باید تجمیع منابع را دنبال و منابع سلامت را از طریق بیمه‌ها مدیریت كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha