سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

اعتراف کودک 12 ساله به 21 فقره سرقت

سلامت نیوز:جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری کودک 12ساله ای خبر داد که دست به سرقت موتورسیكلت می زد و به 21 فقره سرقت اعتراف کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری کودک 12ساله ای خبر داد که دست به سرقت موتورسیكلت می زد و به 21 فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش سلامت نیوز از ایسنا، سرهنگ" اكبر ادبی" گفت: در پی چندین فقره سرقت موتورسیكلت و دوچرخه ماموران انتظامی این شهرستان دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چند روز كار اطلاعاتی ، ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند با شگردهای پلیسی یك نوجوان را شناسائی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: این نوجوان 12 ساله كه در یك خانواده بد سرپرست زندگی می كند و پدر و مادرش دچار اعتیاد هستند برای امرار معاش اقدام به سرقت می كرده است.

سرهنگ ادبی خاطرنشان کرد : این سارق 12 ساله در بازجوئی های تخصصی ماموران پلیس آگاهی به 19 فقره سرقت موتورسیكلت و دو فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سیرجان از نقاط مختلف خلوت و كم تردد اعتراف کرده است.

وی اظهار کرد : در جریان بررسی این سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتی یک مالخر كه اهل شهرستان رفسنجان است ، را نیز شناسائی و دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha