دبیر علمی یازدهمین کنگره غدد درون ریز و متابولیسم گفت: اطلاع ار دستاوردهای علمی جدید به درمان کامل و بهتر بیماری‌ها کمک می‌کند. در این کنگره با مشارکت گذاشتن یافته‌های علمی جدید در درمان بیماری‌ها تلاش می‌کنیم.

بی توجهی به بیماری‌های غدد ناتوانی دائمی و مرگ را به دنبال دارد

سلامت نیوز:دبیر علمی یازدهمین کنگره غدد درون ریز و متابولیسم گفت: اطلاع ار دستاوردهای علمی جدید به درمان کامل و بهتر بیماری‌ها کمک می‌کند. در این کنگره با مشارکت گذاشتن یافته‌های علمی جدید در درمان بیماری‌ها تلاش می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حسین دلشاد دبیر علمی یازدهمین کنگره غدد درون ریز و متابولیسم گفت: بیماری‌های غدد و متابولیسم ارگان‌های مختلف بدن را درگیر می‌کند و بی توجهی به آنها و تاخیر در مان درمان باعث ناتوانی دائمی و مرگ می‌شود.

وی اضافه کرد: اطلاع از دستاوردهای علمی جدید به درمان بهتر بیماری کمک می‌کند و همین دلیل در این کنگره با مشارکت گذاشتن جدیدترین یافته‌های علمی سعی می‌کنیم در درمان بهتر بیماری‌ها موفق تر عمل کنیم.

دلشاد افزود: این کنگره به همت پژوهشکده غدد درون ریز دانشگاه شهید بهشتی و انجمن غدد همچنین با همکاری وزارت بهداشت و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد و طی سه روز مهمترین پیشرفت‌ها در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم عرضه می‌شود.

دبیر علمی کنگره تصریح کرد: ما در این سه روز مهمانانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، هلند، دانمارک، مالزی و ... خواهیم داشت که موضوعات مختلف را به مشارکت می‌گذارند. همچنین دبیرخانه این کنگره 350 مقاله پژوهشی دریافت کرد که پس از بررسی آنها 60 مقاله ارائه و تعداد به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر علمی کنگره در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه این کنگره ارائه برنامه‌های علمی مراقبت پرستاری از بیماران متابولیسم است تا به این وسیله به مهارت عملی و دانش علمی پیراپزشکان افزوده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha