مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: به مناسبت اربعین حسینی به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران هستیم که این بیمارستان به مدت دو هفته ارائه خدمت خواهد داشت.

برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران

سلامت نیوز:مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: به مناسبت اربعین حسینی به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران هستیم که این بیمارستان به مدت دو هفته ارائه خدمت خواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، ساسان زمانی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام درباره برپایی بیمارستان صحرایی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: با وجود اینکه با ما همکاری لازم انجام نشده است اما به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران هستیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان به مدت دو هفته برپا می‌شود و از تاریخ 24 آبان تا چند روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

زمانی، با اشاره به اینکه این بیمارستان با حضور 50 نفر کادر درمانی اجرایی می‌شود، بیان کرد: در این بیمارستان صحرایی حدود 7 نفر پزشک فعالیت خواهند کرد که شامل پزشک عمومی، زنان و زایمان، طب سنتی، داخلی و اطفال می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام درباره تفاوت خدمت رسانی امسال با سال گذشته به زائران اربعین گفت: در سال گذشته با درمانگاه محدودتر 18 هزار و 100 نفر بیمار ویزیت شدند که امسال قطعا اگر همکاری لازم با ما انجام شود این عدد بیشتر خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha