وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در غرفه همشهری گفت: تا دوماه آینده خبرهای خوبی در زمینه پرونده الکترونیک سلامت که مقدمات آن با پیگیری جدی وزیر محترم بهداشت انجام شده است به اطلاع مردم می‌رسانیم.

آخرین خبرها از پرونده الکترونیک سلامت از زبان وزیر ارتباطات

سلامت نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در غرفه همشهری گفت: تا دوماه آینده خبرهای خوبی در زمینه پرونده الکترونیک سلامت که مقدمات آن با پیگیری جدی وزیر محترم بهداشت انجام شده است به اطلاع مردم می‌رسانیم.

به گزارش سلامت نیوز دكتر محمود واعظی در گفت‌و‌گویی با همشهری‌آنلاین اظهار داشت: پرونده الكترونیك سلامت یكی از پازل‌های بسیار مهم ما در دولت الكترونیك و شبكه ملی اطلاعات است كه روی آن سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی انجام شده و دكتر هاشمی و همكاران او برای اجرایی كردن آن تلاش بسیار كره‌اند.

وی اقزود: برای بحث مهم الكترونیك سلامت، جلسات مشترك زیادی با وزیر بهداشت داشته‌‌ام كه آخرین آن سه هفته قبل بود و تا دوماه آینده خبرهای خوبی در زمینه پرونده الكترونیك سلامت برای مردم داریم. پرونده الكترونیك سلامت در بسیاری از شهرها انجام شده و در روستاها نیز درحال انجام است.

    آرزوهای قلبی وزیر

واعظی همچنین گفت: یكی از آرزوهای بنده كه تمایل دارم تا قبل از اتمام دولت یازدهم انجام بگیرد آن است كه بتوانیم بسیاری از شبكه‌های غیر بومی كه مردم از آنها استفاده می‌كنند را با كیفیت خوب و قیمت ارزانتر، توسط پژوهشگران و محققان شركت‌های دانش بنیان در داخل راه‌اندازی كنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یكی دیگر از دغدغه‌های جدی من آن است كه شبكه ملی اطلاعات كشور را با قوت بیشتر به پیش‌ببریم و از سوی دیگر دولت الكترونیك همواره در اختیار مردم ایران قرار گیرد. و این سه مهم آرزوی قلبی من است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha