سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 198285

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای مشهد امروز کیفیت هوای مشهدناسالم برای گروههای حساسبا میانگین 109 پی اس آی برای گروههای حساس ناسالم گزارش شده است.

هوای مشهد ناسالم برای گروههای حساس

سلامت نیوز:هوای مشهد برای سومین روز در این هفته در وضع ناسالم قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای مشهد امروز کیفیت هوای مشهدناسالم برای گروههای حساسبا میانگین 109 پی اس آی برای گروههای حساس ناسالم گزارش شده است.

حمید صالحی افزود: بر این اساس ایستگاه نخریسی با 148، خیام شمالی با 143، چمن با 140، شهید مفتح با 131، سمزقند با 129، خیام جنوبی با 128، سرافرازان با 114، تقی آباد با 115، سرافرازان با 114، الهیه با 112،شهید آوینی با 111 و شهید کریمی و امامیه هر یک با 106 پی.اس.آی ایستگاه های آلوده صبح امروز مشهد هستند.

او تاکید کرد: با توجه به وضع موجود، بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند و یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کرده و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.

صالحی از شهروندان خواست برای کنترل و کاهش آلودگی هوا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و رفت و آمدهای غیرضروری با خودرو شخصی و سفرهای درون شهری را کاهش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha