خواستگار سابقه‌دار که پس از شنیدن جواب رد، زن مورد علاقه‌اش و پدر او را به گلوله بسته بود، دستگیر شد. این مرد وقتی خود را در محاصره پلیس دید، دست به‌خودزنی زد که توسط مأموران نجات یافت.

دستگیری خواستگار جنایتکار در مخفیگاه روستایی

سلامت نیوز: خواستگار سابقه‌دار که پس از شنیدن جواب رد، زن مورد علاقه‌اش و پدر او را به گلوله بسته بود، دستگیر شد. این مرد وقتی خود را در محاصره پلیس دید، دست به‌خودزنی زد که توسط مأموران نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، متهم كه فرامرز نام دارد، بعدازظهر دوشنبه، 10آبان‌ماه جنایت خونینی را در خرمدشت قزوین رقم زد. او از مدت‌ها قبل دلباخته زنی به نام «م» بود، اما به‌دلیل اینكه سابقه‌دار بود و پیش از این به جرم قتل به زندان افتاده بود، نه این زن و نه خانواده‌اش راضی به این وصلت نبودند. با این حال تهدیدها و مزاحمت‌های فرامرز ادامه داشت تا اینكه در نهایت وقتی دید خانواده زن جوان به‌خاطر مزاحمت‌هایش از او شكایت كرده‌اند و قرار است به زندان بیفتد، نقشه انتقام‌جویی كشید.

او بعد از ظهر 10آبان‌ماه ابتدا به سراغ پدر این زن رفت. آن روز مرد میانسال به نام محمدرضا قلعه‌وند سوار بر خودروی پژو‌اش به همراه 2 نفر از بستگانش در راه رفتن به خانه بود كه فرامرز با یك خودروی پیكان سد راهش شد. او سپس با یك قبضه كلاشینكف در دست از ماشین پیاده شد و شروع به تیراندازی كرد. گلوله‌ها پس از اصابت به شیشه ماشین و مرد میانسال باعث مرگ وی و مجروح‌شدن یكی از سرنشینان خودرو شد.

فرامرز پس از این جنایت با تهدید اسلحه از محاصره شاهدان گریخت و سوار بر خودروی پیكانش، راهی محل كار زن مورد علاقه‌اش شد. زن جوان در یك آرایشگاه زنانه مشغول به‌كار بود و مرد مسلح دقایقی بعد مقابل آرایشگاه توقف كرد. او با همان سلاحی كه در اختیار داشت، وارد آرایشگاه شد و شروع به تیراندازی كرد. فرامرز زن مورد علاقه‌اش را به رگبار بست و وقتی او روی زمین افتاد، به تصور اینكه مرده است، از آرایشگاه خارج شد تا سومین مرحله از نقشه‌اش را عملی كند.

هدف او این بار برادر زن مورد علاقه‌اش بود. مرد مسلح می‌دانست كه سومین قربانی‌اش در مسیر رفتن به خانه است. او سوار بر خودرواش به راه افتاد و دقایقی بعد، وقتی پسر جوان را در یكی از خیابان‌ها دید، از ماشین پیاده شد و بار دیگر شروع به تیراندازی كرد.

این بار اما تیرش خطا رفت و به فرد دیگری كه در خیابان بود اصابت كرد و پسر جوان موفق به فرار شد. فرامرز كه در اجرای سومین مرحله‌ از نقشه‌اش ناكام مانده بود، از ترس دستگیرشدن فرار كرد و زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفت. به‌دنبال فرار مرد مسلح، مأموران پلیس تحقیقات برای دستگیری او را شروع كردند. این در حالی بود كه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند و در این میان زن جوان كه به‌دلیل اصابت چندین گلوله به بدنش از وضعیت وخیمی برخوردار بود، به تهران انتقال یافت و در یكی از بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفت.

خواهر این زن می‌گوید: اگر خواهرم روز حادثه خودش را به مردن نزده بود، حالا زنده نبود. فرامرز چند سال پیش بر سر قمار مرتكب جنایت شد و فردی را به قتل رساند. پس از آن دستگیر شد و به زندان افتاد. او سال‌ها در زندان بود تا اینكه خانواده مقتول رضایت دادند و این مرد حدود 2سال پیش آزاد شد. او از همان زمانی كه از زندان آزاد شد به خواستگاری خواهرم آمد‌ اما وقتی جواب منفی گرفت، تهدیدهایش شروع شد.

او می‌گفت كه اگر با این وصلت موافقت نكنیم، پدرم، خواهرم و برادرم را می‌كشد. حتی یك‌بار ماشین پدرم را آتش زد. از او شكایت كردیم اما اتفاقی نیفتاد و مدتی بعد او درحالی‌كه كلاشینكف در دست داشت به خانه‌مان حمله كرد. آن شب پدرم و بقیه موفق شدند او را دستگیر كنند و تحویل پلیس دهند. پس از آن با شكایت پدرم، پرونده‌اش در دادگاه رسیدگی و چند وقت‌ پیش بود كه حكمش از سوی دادگاه صادر شد. او پیش از اینكه به زندان منتقل شود، تصمیم گرفت از خانواده‌ام انتقام بگیرد و پدرم را به قتل رساند و خواهرم را به رگبار بست.

متهم در طول فرار نیز دست از تهدید برنداشت و مدام خانواده مقتول را تهدید به مرگ می‌كرد. این در حالی بود كه تحقیقات پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینكه اواخر هفته گذشته مخفیگاه وی در روستایی در الموت شناسایی شد. تیم‌های عملیاتی راهی این محل شدند و آنجا را محاصره كردند و سحرگاه پنجشنبه درحالی‌كه وی در خواب بود، عملیات ضربتی برای دستگیری او كلید خورد. متهم اما وقتی خود را در محاصره پلیس دید و موفق به فرار نشد با تیغ اقدام به‌خودزنی كرد كه مأموران به سرعت او را به بیمارستان منتقل كردند و مانع از مرگش شدند.

به گفته سردار مهدی محمودی، رئیس پلیس استان قزوین، متهم بارها به‌دلیل ایجاد رعب و وحشت، شرارت، ضرب و جرح، تهدید با اسلحه و خرید و فروش مواد‌مخدر به زندان محكوم شده و دارای سوابق متعدد كیفری بوده است. وی با اشاره به دستگیری 4نفر از همدستان این مرد در این عملیات گفت: از متهمان یك قبضه سلاح جنگی، 2 عدد خشاب، مقادیری فشنگ و 2دستگاه خودرو كشف و ضبط شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha